Програмовий матеріал | Навчальні досягнення учнів | Самоосвітня діяльність учнів |
Розділ 2. БУДОВА РЕЧОВИНИ Фізичне тіло і речовина. Маса тіла. Одиниці маси. Вимірювання маси тіл. Будова речовини. Атоми і молекули. Будова атома. Рух і взаємодія атомів і молекул. Залежність швидкості руху атомів і молекул від температури тіла. Дифузія. Агрегатні стани речовини. Фізичні властивості тіл у різних агрегатних станах. Густина речовини. Кристалічні та аморфні тіла. Залежність лінійних розмірів твердих тіл від температури. | Учень: -називає агрегатнi стани речовини, одиницi маси тiла, густини речовини; -наводить приклади кристалiчних i аморфних тiл, прояву дифузiї в газах i рiдинах; -розрiзняє кристалiчнi й аморфнi тiла, атом i молекулу; -формулює основнi положення атомно-молекулярного вчення про будову речовини, означення густини речовини, записує її формулу; -може описати особливостi руху атомiв i молекул речовини в рiзних агрегатних станах, залежнiсть лiнiйних розмiрiв твердих тiл вiд температури, ядерну модель атома; -обґрунтувати залежнiсть швидкостi руху атомiв i молекул вiд температури; -характеризувати ознаки тiл у рiзних агрегатних станах, явище дифузiї, залежнiсть лiнiйних розмiрiв твердих тiл вiд температури; -пояснити атомно-молекулярну будову речовини в рiзних агрегатних станах, дослiднi факти, що пiдтверджують рух i взаємодiю мiкрочастинок речовини; -порiвняти фiзичнi властивостi тiл у рiзних агрегатних станах; -спостерiгати явище дифузiї в газах i рiдинах; вимiрювати масу тiла, густину речовини; -користуватися терезами, робити висновки про залежнiсть плину явища дифузiї вiд температури; дотримується правил зважування тiл на терезах; -може розв’язувати задачi, застосовуючи формулу густини, залежнiсть лiнiйних розмiрiв твердих тiл вiд температури. | -робота з підручником і додатковою літературою; -робота з тестовими завданнями; -розв’язування якісних та розрахункових задач; -виготовлення саморобних моделей; -підготовка повідомлень та рефератів; -робота з віртуальними фізичними лабораторіями |
Завдання для самоконтролю за темою